Nasza Klinika ginekologiczno-położnicza oferuje kompleksowe badania, dzięki którym każda pacjentka może cieszyć się komfortem i zadbać o swoje zdrowie. Wykwalifikowana kadra lekarzy nie tylko przeprowadzi rzetelną konsultację, ale także doradzi i skieruje na niezbędne badania. Ginekolog Warszawa wykonujemy podstawowe testy, jednak oferujemy także szeroki zakres dodatkowych usług, które pozwolą szybko i skutecznie wykryć nawet najmniejsze zmiany w obrębie narządu rodnego.

Jakie badania oferujemy?

Każdy lekarz może podczas wizyty sprawdzić stan dróg rodnych kobiety, korzystając z USG ginekologicznego. Jest to nieinwazyjne i zupełnie bezbolesne badanie, które daje pełen obraz narządów płciowych.

Oprócz USG ginekologicznego pacjentka może u nas wykonać badanie cytologiczne, które zaleca się powtarzać regularnie. Lekarz pobiera w gabinecie próbkę, która następnie badana jest pod kątem zmian nowotworowych w szyjce macicy. Badanie jest szybkie i bezbolesne, a otrzymany wynik ma formę opisu według systemu BETHESDA. Oferujemy również nowoczesną cytologię na podłożu płynnym LBC, która dostarcza dokładniejszych informacji.

Podczas każdej wizyty nasi lekarze wykonują badanie piersi, które pozwala wykryć  guzki pod skórą. Oprócz tego zwracają uwagę na zmiany o niepokojącym charakterze.

Kompleksowe usługi w naszej Klinice

Oprócz podstawowych badań nasze pacjentki mogą liczyć na szeroki zakres dodatkowych usług, które często okazują się niezbędne do prawidłowego rozpoznania rzeczywistego stanu zdrowia. Oferujemy między innymi badanie:

• na HPV — pobierana przy okazji innego badania próbka zostaje wysłana do laboratorium, aby wykryć ewentualną obecność wirusa brodawczaka ludzkiego,
  • kolposkopii i vulvoskopii — lekarz dokładnie ogląda szyjkę macicy, pochwę oraz srom w celu rozpoznania infekcji i zmian nowotworowych,
  • SONO-HSG — to skuteczne badanie jajowodów oraz macicy, pozwalające sprawdzić ich drożność i ogólny stan. Dzięki niemu możliwe jest wykrycie niebezpiecznych polipów bądź guzów. Badanie HSG wykorzystuje promienie rentgenowskie, a SONO-HSG opiera się na USG.

W naszej Klinice oferujemy również specjalistyczne badania, które pozwalają wykryć, czy dana zmiana chorobowa ma charakter nowotworowy. Wykonujemy między innymi biopsję cienko- i gruboigłową piersi. Badanie polega na pobraniu niewielkiej ilości tkanki. Oprócz tego możemy także wykryć zmiany nowotworowe w obrębie narządów rozrodczych. Wykorzystujemy do tego badania histopatologiczne.

Inne usługi

Pacjentki mogą u nas skorzystać z krioterapii, której celem jest usunięcie niewielkich zmian w okolicach szyjki macicy. Umożliwiamy także przeprowadzenie dodatkowego badania BRCA1 i BRCA2. To metoda określająca ryzyko zachorowań na choroby nowotworowe na podstawie sekwencji genów.

Oferta naszej Kliniki obejmuje również rzetelne testy laboratoryjne — ROMA do określania ryzyka nowotworu jajników oraz posiewy z pochwy i kanału szyjki macicy, rozpoznające bakteryjne zakażenia.

Badania ginekologiczne: