Laserowe usuwanie zmian, brodawek, kłykcin

Kompleksowa opieka specjalistyczna którą znajdziesz w naszej Klinice to najwyższe standardy diagnostyczne, innowacyjne technologie jak również profesjonalni lekarze.

Laserowe usuwanie zmian, brodawek, kłykcin

Najlepszym sposobem na usunięcie zmian, brodawek lub kłykcin jest laseroterapia. Jest to jedna z najprostszych i najbezpieczniejszych metod, a ponadto bardzo efektywna, co za tym idzie, najczęściej wybierana przez pacjentów metoda. Zabieg  jest szybki i nie pozostawia po sobie żadnych blizn ani powikłań, nie wiąże się również z krwawieniem. Najczęściej do uzyskania zadowalających efektów wystarczy już jeden zabieg, czasami jednak konieczna może być seria zabiegów. Wszystko odbywa się w znieczuleniu miejscowym, bez potrzeby hospitalizacji pacjentki. Czas zabiegu uzależniony jest od wielkości i lokalizacji zmian skórnych, z reguły wizyta trwa około 30 minut. Po zabiegu można od razu wrócić do domu i normalnie funkcjonować. Zabieg wykonywany jest przez certyfikowanego lekarza, przy użyciu najlepszego obecnie na rynku lasera CO2 MonaLisa Touch.

O czym należy pamiętać po zabiegu?

– nie opalać na słońcu leczonego miejsca,

– stosować kremy przyspieszające gojenie,

– odbywać regularnie kontrole lekarskie (według zaleceń).

• infekcje sromu lub pochwy,
  • nieprawidłowy wynik cytologii,
  • ciąża lub karmienie piersią,
  • uszkodzony naskórek w miejscu, który ma być poddany zabiegowi,
  • choroby nowotworowe,
  • infekcje bakteryjne lub wirusowe skóry.